Alya's Followers

Wednesday, January 20, 2010

D'BOMB Photo Contest

~ Bismillahirrahmanirrahim ~

entry sticky mode #2.... any latest update... plz scroll down... thx

D'BOMB PHOTO CONTEST

Saya rasa photo saya patut menang kerana photo ini diambil masa hari kemerdekaan Malaysia yang ke 51 last year... masa ney saya pregnant 4 bulan... tengah mual2 gitew... tp kuatkan semangat sbb nak bg sokongan kt company... siap pakai color company purple... x sia2 sbb company saya dpt best dress masatu.... punya la bangga... pastu saya join perarakan secara ramai2 sampai ke sogo... sambil bawa bendera kt belakang... masa ni bnyk photographer amik gmbr saya, ehhehe... minah boyot bawa bendera... hehhehe...

saya tahu contest ini dr: http://malaysiagiveaway.blogspot.com/


so kawan2 mommy jom join contest best ney... dianjurkan oleh aien... tarikh tutup aien x decide lagi... so better cpt join tau... nak tau lebih lanjut... sila ke SINI yer..

3 comments:

anN said...

hye mommy! aien dh review dh.. gud luck k!...


1 malaysia!

Me_Lina said...

thx ya...

rien said...

tahniah...ada pemenang tempat ketiga saat percutian indah anda...sila emelkan detail ya